The answer you know.

Beatrice:

1. har du bra betyg?
tyvärr så har jag kastat bort min skolgång så inte direkt :(

2. har du kille? (isåfall hur ser han utt)

Ja, är dålig på att förklara men typ brunt hår, typ blågröna ögon, världens finaste :D

3. har du blivit sviken av någon du verkligen älskat?

ja, tyvärr så har jag det ;(

4. är du nöjd med ditt liv?
yes iam, förutom min skolgång då.

5. gillar du att träffa nys vänner?
jadå, det är alltid kul att lära känna nytt folk.

6. är dy blyg i verkligheten?

nej, inte direkt

7. saknar du någon du har förlorat?

ja, det gör jag verkligen.

8. är du oskuld?

japp

9. någon du inte skulle klara dig utan?
min syster helt klart.

10. hur länge har du bloggat?
3 år fast med olika bloggar.

11. vem är din alra bästavän?
jag har ingen bästavän.

12. går du på någon sport?
nope.

13. skulle du villja ha lugg?

nä, det är så jobbigt :p


Therese:

1. Röker du?

nej, det gör jag inte.

2. Vilken skola går du i?
viksjöskolan

3. Hur ofta dricker du?
för ofta.

4. Juste, du borde lägga in dagens outfit.
kanske börjar med det eftersom många påpekat de :p


Johanna:

1. är blont din riktiga hår färg?
ja det är de.

2. hur många gånger var du på grönan förra året?

över 20 gånger.

3. vilken kamera har du?
en systemkamera och en digitalkamera.

4. på vilka ställen har du varit på semster?
grekland,spanien,frankrike,åland,england.
sen har jag bilat och övernattat i danmark,tyskland,frankrike,andorra,bulgarien,holland.


Wedad:

1. vad är det bästa du har gjort nånsin??

det finns mycket faktiskt, kommer inte på något speciellt just nu.

2. hur många bloggar haru haft?

hm, 5-7 st tror jag.

3. Vem e din förebild?
min syster helt klart !

4. vem e in bästavän??
jag har ingen bästavän, bara många nära vänner.


Felicia m:

1. vad är min bästa egenskap ? :p <33
du har många bra egenskaper men du är en uuuuuuunderbar vän ! :D
plus att jag gillar att du står för vad du säger och gör och att du säger vad du tycker.


Anna:

1. vad betyder jag för dig?
jadu, går inte att förklara.

2. Vad är den bästa känslan du vet?

att vara lyckligt, jag älskar det !

3. Vad är det roligast minnet du vet?
finns så jävla många!!


Natalie:

1. om du fick dra tillbaka tiden, till vilken plats skulle du spola tillbaka? :)
hm.. jag vet inte riktigt, jag tror inte jag vill spola tillbaka tiden :o

Sofia:

1. Träffar du Jojo ofta gumman?:)
Tyvärr inte..

2. Vilka bloggar tycker du mest om?;)

vetinte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0