You come but know you fly away.

Fan asså.. Jag mår bra, jag mår verkligen skit bra, förutom att du försvinner, vi började snacka, vi snackade varje dag, det var så jävla lätt, så jävla lätt att snacka med dig, vi kunde säga allt till varandra, jag litade på dig, bara på dig, du förstod mig, du fanns där för mig, du stöttade verkligen mig, vi träffades en gång, men inte mer, vi snackar knappt med varandra nu, bara ibland, men inte som förut, det är helt förändrat, förstår inte, du sa till och med att jag var ditt allt, fattar du hur mycket det betydde för mig? aja, sånt är väl livet antar jag, kände bara så jävla mycke lycka för dig, du vet nog vem du är, min vän?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0