Så rolig är jag just nu.

Hittade en till likande skitsak som jag la upp förut, rolig jag är, verkligen. Antagligen därför ni läser här, haha.

Jag har insett att min senaste kyss: var oväntad som fan, BÄST.
Jag pratar: jävligt mycke.
Jag tycker om: mycke.
Jag avskyr när folk: ljuger,snackar skit,sviker.

Min första vän heter: finns många.
Kärlek är: kärlek
När jag borstar tänderna: garvar jag.
När jag lagar mat: garvar jag.
Jag tänder på: blåa ögon !
Jag är rädd för: mörker,framtiden,lögner.
Den värsta känslan är: ensamhet.
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: mitt eget sätt.
Jag är sämst på: snacka om visa saker med andra.

Om jag va ett djur skulle jag vara: katt, är så jävla kattig, haha..
Min mobiltelefon är: rosa
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Just nu tänker jag på att: livet..
Bebisar är: söööta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0