livet är livet, livet försvinner inte ifrån oss.

Vad går livet ut på? Le,skratta,gråta,dagis,skola,jobb,dö,vänskap,kärlek,familj,sårad,glad,lycklig. Jag har nog aldrig förståt och kommer nog aldrig att göra det, går livet bara ut på att leva? Finns det någon mening för alla eller har alla sin egen? Alla ser livet på olika sätt, speciellt jag, det vet jag. Det är unikt,speciell men man måste endå ta vara på allt.

Vad är det värsta ? vad är det som får en att må sämst?
Vad är det bästa ? vad är det som får en att må bäst?
Vem får en att känna sig trygg ? vem får en att känna sig otrygg?
Varför är livet så komplicerat ibland?

Så många frågor utan svar, så mycke funderingar, tar dom aldrig slut? Varför är det såhär?

Ska jag tycka att mitt liv är bra och lyckat? ska jag vara glad över att jag har som jag har?
Eller ska jag vara ledsen för att många andra har det bättre än jag?

Jag vet att jag inte är den första alla tänker på, jag vet att ingen tänker på mig det första dom gör, jag vet att jag inte är perfekt, jag vet att jag inte är speciell för någon, jag vet att det inte kommer förändras, jag vet att det kommer vara såhär.

Jag vet inte vad andra tycker och tänker om mig? men jag vet att jag bryr mig, jag funderar varje dag och undrar vad mina vänner, min familj och släkt, och andra tycker och tänker om mig, men jag kommer aldrig få veta, det vet jag.

Livet är livet, Man lever som man lever, försök må bra, försök att le, låtsas om det är vad som krävs, det gör jag.

Kommentarer
Postat av: FELICIAMOLNAR

det som är överstrycket, så sant .. <3

2010-03-18 @ 14:57:25
URL: http://picturre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0