You are the sun in my day.

Jag sov en stund i morse, gick sen t skolan, träffade alla brudarna man saknat grymt. Var på bryggan en stund, slutade vid 11. Tjockt nice.

Var med brudarna i lite, sen drog jag och Lina för att hämta badkläder sen drog vi t görväln. Solade och badade, Elina kom även dit. Drog sen hem, käkade. Elina kom t mig, vi drog ut, träffade Jossan och Linn, och så kom Vanne, satt utanför träffen, dom hade flyttat ut massa bord, fick gratis godis,haha. kom hem för en halvtimme sen kanske, bye.

(bilderna får ni se i ett annat inlägg or something).

Kommentarer
Postat av: julia

svar: klart jag kan älskling. Men när jag ska beställa vet jag inte ;p ingen aning när jag får mitt bankkort. Men det borde komma nästa vecka eller något :o<3333

2010-06-03 @ 22:22:51
URL: http://return.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0