Visste ni att? ..

att jag vill att - han ska komma hem nu
att min senaste riktiga kyss - var underbar !
att jag inte gillar - olycka
att jag har - glädjetårar (a)
att jag avskyr när folk snackar - bullshit
att kärlek är - underbart !!
att jag gillar att - ha kul
att jag alltid kommer att - älska han
att sist jag grät var - idag, (glädjetårar)
att min mobiltelefon är - grym, haha
att inatt - ska jag sova
att när jag vaknar på morgonen - ska jag va lika glad som nu :D
att innan jag går och lägger mig - ska jag testa om min ipod börjat funka än?
att idag har jag - nästan blivit världens lyckligaste igen (a)
att i kväll ska jag - kvällen är redan slut
att i morgon ska jag - träffa vänner
att jag hoppas - att det blir så i framtiden
att nu ska jag - fortsätta snacka med Chrille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0