I hope it gonna be good some day.

Var hemma hela dan typ, lyckades käka lite idag men mådde bara illa av det sen, menmen. Drog sen ut och träffade Jossan och Lina lite, men sen drog dom så då träffade jag Linn och Vanne och lite annat folk, nice. Tack för att ni fick mig på bättre humör :') . Jag försöker hålla humöret uppe iaf, var skönt att få snacka i tele med dig och jag hoppas du ringer när du sätt sms, love u always.. Men a, kvällen var härlig, fick skjus på värsta biffcrossen, fett läskigt, haha. Körde även moppe själv, scary. Men iaf, ska hitta på något jag kan roa mig med nu, pöss!

Jag är såååååååå seriös, haha..

Kommentarer
Postat av: F . Molnar

svar haha men pernilla, det var väl inte så farligt ;p <33

2010-07-02 @ 00:21:49
URL: http://return.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0