Happy? ofcurse.

Sorry för min sämsta uppdatering men jag har ett liv ! Igår så träffade jag först Chrille typ fett tidigt, var med han ett tag. Sen så skjusa han mig t Elina, vi drog t donken, käkade och satt där och chilla ett tag, mötte sen Linn i jakan och vi åkte t ica och köpte, sen så satt vi och snacka, drog sen hem och käka, lekte lite med kussen, drog sen ut och träffade Linn och Elina. Våran humor asså, skönaste. Vi träffade Max och var med han, sen drog vi och träffade Chrille,Sebbe,Alex och Axel en stund. Sen drog vi hem, Linn sov hos mig. Vi somnade fett sent igår, hon drog imorse nångång sen så har jag sovit hela dan, haha. Klev upp och duschade, men hejdå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0