SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN.

Från : Neda
vad e det bästa du har vart med om? :)


Svar - Vet faktiskt inte riktigt,finns mycket men en grej är iaf min fest dan innan jag fyllde år ^^


Från : Julia
Vad är din hemligaste hemlighet? ;P


Svar - om jag skriver det här på bloggen så är det ju inte nån hemlighet längre ;)

Från : Micaela
ungefär hur många besökare för du varje dag?:)


Svar - Jag brukar få mellan 65-85 besökare per dag.

Från : Natalie
1. vad är det längsta du gjort med en kille? :)
2. Vem är din närmaste kompis ?


Svar - 1. privat :) 2. jag har många nära vänner men den närmaste är nog Elina för mig ;)

Från : Ida
1. Pojkvän eller bästa kompis? :)
2. Teve eller data? :)
3. Bio eller film? :)
4. Vinter, vår, sommar eller höst? :)


Svar - 1. bästavän 2. data 3. film 4. sommar.

Från : Anna
1. vad betyder jag för dig?
2. varmt eller kallt?
3. sola eller bada?


Svar - 1. går inte att svara på (: 2. varmt. 3. sola.

Från : Amanda
1. Vad fick dig att börja blogga?
2. Hur skulle du beskriva dig själv :)?
3. Vad vill du bli som vuxen ?


Svar - 1. Kommer inte ihåg, det var så längesen. 2. klumpig, alltid glad, pratkvarn, garvar åt allt. 3. författare,fota eller sån som jobbar i kontrollrummet på kontserer.

Från : Anonym
vem älskar du mest på hela jordklotet??


Svar - Svår fråga men så som det känns nog skulle det nog vara min syster Emma.


Från : Linnea
1. Pengar eller kärlek?
2. Favorit film?
3. Favorit låt?

Svar - 1. kärlek. 2. jag gillar många. 3. tänk alla gånger, för den får mig på bra humör, gillar många låtar men det är favoriterna nog.



Från : Sofia ek
1. vad är ditt bästa minne med mig? :d
2. vem hade du ditt första seriösa förhållande med? :)


Svar - 1. Har många underbara minnen med dig, kan nog inte komma på vilket jag tycker är bäst just nu. 2. Har nog aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande :p

Från : Anonym
Är du oskuld ?
Gillar du någon just nu ?


Svar - 1. japp, det är jag. 2. Är lite osäker på den frågan, men tror det.

Från : Therese
Vad är jag för dig ?
godis eller glass?
Mat eller macka?


Svar - 1. Du är min lillasyster ju. 2. glass. 3. mat om det är nyttigt.

Från : Angelica
vilket är ditt bästa minne? :)<3


Svar - Samma svar som på första frågan, vet inte men ett av dom bästa är min fest dan innan jag fyllde år :)



Tack för alla frågor söta läsare, hoppas ni blir nöjda med svaren, annars är det bara skriva till mig om ni vill ha bättre svar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0