I KNOW YOU WANT TO.

Inte bra med dålig uppdatering, i know. Men iallafall, igår så sov jag och Therese hos Julia. Vi mötte Therese på bussen och åkte vidare till Julia. Där så rensade Julia sin garderob lite så fick jag massa kläder, det var nice. Sen så drog vi ut en stund. Sen hem till Julia igen. Så fixa vi lite grejer och så. Sen så kollade vi på the grudge 2. Jag satt och asgarvade när vi kollade på den, Julia tyckte den var skit läskig, Therese satt och var skit inne i filmen. Fyfan vad rolig den är. haha. Sen kollade vi lite på tv. Somnade vid halv 4 nångång. Vaknade vid 12. Sen drog jag och Julia till Alexandra i kallhäll. Gjorde inte så mycket, gick sen ut och blabla. Drog sen hem och har precis käkat.

En gammal film jag & Julia hittade på hennes data så var tvungen att lägga upp på youtube.
Så jävla cp och sjukt pinsam, menmen, man måste ju bjuda på sig själv ^^


Kommentarer
Postat av: FELICIAMOLNAR

hahaha fan vad kul, minns ni hur jävla sura jag och feliciat var då eller ;o haha men nu i efterhand bara garvar man åt det ;D <33333

2010-01-04 @ 01:25:09
URL: http://picturre.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAHAHAHAH!! ååh. Du och jag pernilla vi är stört sköna :D<3333333333333

2010-01-05 @ 20:55:35
URL: http://jlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0