FREDAG.

Har knappt sovit något inatt, inte nice. Sov kanske 2-3 timmar. Klev upp vid 7 och fixade mig, drog sen till skolan. Har vart sjukt övertrött idag och då menar jag att jag garvat åt allting, gått och pratat med mig själv, stått och typ dansat, haha. Sen så ramlat skitlätt, väldigt smidig tycker jag. So,håltimme,håltimme,lunch,håltimme,no,hk. Så har min dag sätt ut. Efter skolan så drog jag och Ronja till willys och köpte chokladmous, drog hem till mig, fixade ihop den och sen kollat lite på film. Hon drog för en stund sen, ska snart käka. BYE.


Kommentarer
Postat av: Therese nilsson

jag älskar dina bilder!:O<3333333333

2010-01-08 @ 19:58:01
URL: http://thereseduvet.blogg.se/
Postat av: :)

söt;)<3

2010-01-09 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0