ABOUT THIS NICE FRIDAY.

Lite uppdatering om dagen kanske skulle sitta finfint. En lektion som var so. Slutade halv 10, vi äggade Lina i skolan idag eftersom att hon fyller år imorn, haha. Drog sen med Lina och Jossan hem till Jossan, chillade, käkade lite, drog sen hem till Lina, hon duschade och sen satt vi vid datan lite, drog till skolan när inga var där, och hade kul. Drog in på träffen, snackade med andra och hade nice, gick till ica, tillbaks till träffen, sen drog Jossan. Jag och Lina satt och snackade lite sen så spelade vi kort med några som jobbar på träffen. Sen drog båda hem, jag packade mina grejer och drog till pappa, lyckats övertala han med det jag skrev i inlägget innan, ska rensa lite kläder i mitt rum och annat, puss.

Dåliga mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0