ATT SKÄMMA UT SIG ÄR ATT HA KUL.

Har inte hunnit uppdatera, skolan igår, so,håltimme,håltime,lunch,håltimme,no,gick från hk. Jag och Vanne blev fett lacka på hk-läraren så vi drog därifrån. Var med Julia efter skolan, Felicia m och Elina var med oss. Skämde ut oss totalt som vanligt, typ skrek på bussen. Drog till outlet, kollade runt, käka lite på donken, skämde ut oss ännu mer, på bussen hem blåste vi papper genom sugrör som alla fick i huvet. Jag och Julia drog till henne, käkade, drog till mig, sen ut och träffade felicia m och Elina igen, drog upp till fjällen och handlarn, drog sen hem. Jag och Julia somnade tidigt, vaknade, kom hem nyss typ, ska duscha nu, puss.


Kommentarer
Postat av: Ida♥

Hahah kul :D

2010-01-16 @ 15:53:13
URL: http://larseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0