When you make me happy, i like it.

Datan fuckade ut igår så orkade inte skriva då, var i skolan, hade två lektioner sen slutade jag. Efter skolan drog jag hem, glodde på tv mest hela dan, orkade inte göra något speciellt, var inte på bästa humöret igår men senare på kvällen så fick jag sjukt gulliga sms av massa vänner, så då kom jag på andra tankar. Satt vi datan, sen gick jag och la mig, idag så har vi reflektionsdag, ska vara där 9 och kolla på nån jävla föreläsning om tinetus, sjukt tråkigt. Vet inte om jag måste vara i skolan sen, har inte ens gjort en planering men det är fett onödigt för man gör ju typ endå ingenting, haha. Men ska sluta skriva nu, bye.



Kommentarer
Postat av: FELICIAMOLNAR

Najs bild :)

2010-02-05 @ 19:15:45
URL: http://picturre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0