Det kanske inte du visste om mig ?!



* Jag hatar att ljuga.
Jag kan verkligen inte göra det, asså jag börjar flina eller så går det bara inte att ljuga, och det är jag glad för.

* Jag har storlek 33 i skor.
hahahha ! jobbigt som fan att hitta skor.

* Jag kan inte vissla.
Kunde förut men nu låter det cp.

* Jag har inte träffat eller snackat med min farfar sen i somras..
Han har slutat ta kontakt med oss..

* Jag får största skuldkänslorna om jag säger något taskigt om nån jag känner.
Har skuldkänslor i flera dagar och ångrar det, händer inte ofta men när det händer.

* Jag garvar alltid åt mig själv.
Kan sitta och tänka på något eller så garvar jag åt mina egna skämt och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0