Where are you? are you here or far away?

Skolan, hade ingen idrott pågrund av att taket kunde rasa typ så vi fick gå promenad och då blev man ju puttad i snön några antal gånger, det var ju riktigt härligt, eller inte. Slutade två. Har käkat lite så tjock som jag är, sitter och latar mig framför datan som ni märker, är så jävla trött, håller på att bli sjuk också. Sitter just nu och chattar med lite folk på msn, blir glad av vissa underbara människor, vissa kan verkligen få mig att le när jag mår som jag gör. Juste, så jävla kul, jag har lyckats beställa hem tabletter igen, råkade göra det förut och nu igen, dom jag fick nu gör så att man tappar sötsuget och skit, så dom ska jag lätt ha, hihi. Men ska inte babbla mer,  byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0