JUST SOMETHING ABOUT THE WEEKEND.

Dålig uppdatering, i know. Menmen, I fredags så var jag i skolan som vanligt, Slutade 4. Efter skolan var jag med Lina och Jossan, vi var hemma hos Jossan och tog det lungt, drog sen hem och käkade, träffade sen Jossan,Vanne,Amanda,Feliciat,Tobbe,Micke och nån till. Hade det kul, drog hem vid halv 12, Jossan sov hos mig, vi kollade på film och somnade snabbt. Dan efter drog jag och träffade Elina, vi drog till stan en liten stund, drog sen hem till mig så kom Julia dit, vi sjöng singstar och sen drog vi till ica och sen käkade vi, drog till Elina sen hade vi det nice, Träffade massa vänner och så. Sen drog jag och Elina hem till mig vid halv 12, hon sov där, vaknade imorse, så kom Felicia m hit, vi drog och träffade Julia, köpte lite grejs på ica, drog till mig och gjorde tårta, lekte kurragömma, haha !, jag hade lätt bästa gömstället. Sen kollade vi på två filmer. Har haft en nice helg iaf. Ska snart till mamma. Det har spökat somfan i mitt rum nu på sistonde, så jävla läskigt, jag som verkligen tror på spöken också, till och med Elina som inte tror på spöken såg det.. Fyfan. Nu bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0