JUST YOU, JUST ME, JUST EVERYBODY.

Orkade inte blogga igår, så tråkig som jag är. Slutade vid 3 och då träffade jag Therese, vi drog hem till mig en stund sen träffade vi Julia, drog till Julia sen ica, sen till mig, sen drog Julia, var med Therese hela kvällen, hon sov hos mig, sen imorse kom Linn, hjälpte henne och laga hennes jacka, drog till skolan, var på bryggan på håltimmen istället, blablablablabla, var med Julia ett tag, träffade sen Therese,Anna,Jessica a, och nån till. Drog hem, ska snart till min morbror och käka där, blabla. PÖSS.

Grattis till Elina Olsson sötnos som fyller 15 år idag, woho ! :D



Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Haha gud va ful jag är (a)

Älskar dig <3

2010-02-21 @ 17:35:56
URL: http://thereseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0