I'm confused, I dont know what to do about it ..

Träffade Jossan idag,var först hos henne och drog sen till kista och kollade på bio. Vi såg "farsan" den var sjukt rolig, speciellt när man har så dålig humor som jag har. Efter bion drog vi hem till mig, jag käkade, sen drog vi ut med Nella runt lite, sen hem till mig igen. Kollade på film,käka godis, fett trötta båda två. Gick sen med Jossan en bit för hon skulle hem. En taxibil åkte typ efter oss, skit läbbigt. Drog in på träffen där Vanne,Tobbe,Micke,Lillen,Peter och Armandi var. Gick sen med Vanne och då satt Elina,Filippa,Elias och krooken där, snackade lite, drog ut, där stod Kilis, snackade lite med han, sen kom Elina och dom ut, Gick en bit med dom och vidare hem. Sitter och glor på tv, är fett trött, ingen är hemma och har inte var det på hela kvällen så det är fett skönt, ska fortsätta glo på tv, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0