Exakt 1 år sen idag..

Kunde inte skriva något mer igår, blogg.se funkade inte. Men igår så var jag med Jossan,Vanne och Lina. Vi var hos Jossan, Sen följde jag med Jossan till tandis, sen till Jossan igen, drog hem och chilla. Idag så var det skolan, soprov som jag glömt öva till men ska bara göra om 2 frågor. Efter skolan var jag med Jessica A. vi drog till henne och sen till ica, drog sen hem till henne igen, vi kollade på skräckfilm. Kom hem för en kvart sen typ. Snackade med syrran i tele när jag gick hem, glor på tv och käkar just nu, bye.

Det är exakt 1 år sen farmor dog, jag saknar henne, minns det som om det hände igår ..


Kommentarer
Postat av: FELICIAMOLNAR

det var exakt 5 år sedan min farfar dog.. :/ <33

2010-02-10 @ 10:45:10
URL: http://picturre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0