Thats life.

Min uppdatering suger, jag vet. Igår var jag med Linn och Elina, hahahah... Drog t ung efter en tag, var där, träffade lite folk, drog sen t mig, jag och Linn käkade, sen kom Elina, vi kollade på filmer, fett trötta. Linn sov hos mig, vaknade imorse, Mickan kom hit, vi + Elina drog t Linn sen t viksjö igen, chillade, drog sen hem och så åkte jag och papi t sjukan där syrran fortf är, det var nån som undra vad hon gjort, men hon har körtelfeber så aa. Drog sen t statiol, köpte filmer drog hem och kollade på två, dom var skitbra, men snackar skype med några mongon nu så bye.

Kommentarer
Postat av: Karro

Sorry att jag inte svarat tidigare, har ju varit borta .. Men nu är jag hemma igen :) Både koftan (nr 1) och västen (nr 11) är du inte ensam om att vilja ha .. Antingen budar du några kronor över eller så går du miste om att bli ettnajs klädesplagg rikare .. Linnet (nr 12) är ditt för 10 kr !! ;D <3

2010-08-15 @ 21:02:04
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0