Svar på frågorna..

1. När ska du ta om i naveln? :)
svar: Jag tror det blir efter jag vart utomlands eftersom att det inte kommer hinna läka om jag tar nu ;)

vilken är din favorit låt?
svar: Collide - howieday.

vilken är din favorit förg?
svar: blåååå !

vart någon stans har du percing?
Svar: Tungan, ha haft i underläppen,överläppen och naveln, ska ta om i naveln.

tycker du att det är roligt att få nya vänner?
Svar: jadå, det är alltid trevligt ;)

(äru öppen för att ge folk en chans, eller vad man nu ska säga)
Svar: om jag förstår frågan rätt så brukar jag faktiskt vara det.

har du någon gång brutit något i kroppen? :)
Svar: faktiskt inte.

vilka bloggar läser du? <3
svar: Mest mina kompisars bloggar, annars är det väl kändisbloggarna ibland.

kan du skriva länkarna till dom bloggar du läser, inte bara vad dom heter som bloggar utan namnet på bloggen???
Svar: Jag läser mest olika helatin så lite svårt då tyvärr.
Är det sant att du pratar med typ en kurator varje vecka??
Svar: Hahahahahhaha, nej det är inte sant.

Tänker du fortfarande på chrille?
Svar: Nja, asså vi snackar ju fortf som vänner.

om du skulle perca dig igen, isåfall vart?
Svar: Vetinte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0