Sometimes i think of you..

Jag saknar dig, det gör så jävla ont, jag mår bra men en del av mig saknas och det är du. Det var kärlek och det vet jag, det har jag alltid vetat, fuck vad det gör ooooont...

Tillbaka t verkligheten... Började halv 10 idag, hade aktivitetsgrej med 7orna, jippi... Fast blindgrejen var rolig x). Slutade 1. Drog då och träffade Elina, vi chillade mest, träffade sen Linn, chillade, drog t mig och käkade, drog sen ut typ t viksjö sen sandvik, drog sen om hämta vp, satt vid lund så kom Sebbe,Bosse och Axel. Drog sen t fjällen en liten stund sen t Sebbe och kollade på film, drog sen hem, kom hem nyss, dunkar musik och nördar, men byee.

Kommentarer
Postat av: julia

Aboo, vem var det som skickade bilden ^^ eller iaf namnet ;) <333

2010-08-22 @ 20:34:42
URL: http://ice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0