hejhoppgummisnopp.

HAHAHA, fyfan vad jag hatar anonyma jävlar, dra åt helvetet säger jag bara, det är min blogg och jag skriver vafan jag vill, om du stör dig så läs inte, störda unge !! Tur att min blogg försvinner snart så du slipper störa dig på allt jag skriver -.-

Min ilska på människor som inte ens vågar skriva sitt namn, haha... Men iaf, skit i det nu, idag har jag vart med Linn och Elina, vi har chillat runt lite, rökt vp, och träffat Alex och Sebbe och andra lite, drog hem, käkade, sen drog jag och Linn ut i viksjö, lite överallt, nice. Har snackat i tele med Jossan ett tag, sitter och lyssnar på musik, blev tvingad t hostmedicin, fyfan vad äckligt, men aa. byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0