Det har jag.

jag har..

[x] En plattång

[x] En locktång

[x] Designparfym

[x] Mascara över 100 kr

[?] Foundation över 200 kr

[x] Ögonfransbörjare

[x] Olika borttagningsmedel

[ ] Speciell hårbalsam i en sprayflaska

[x] Läppglans över 100 kr

[x] Hårinpacking

[?] Bodybutter

[x] Bodylotion

[x] Parfym över 300 kr


jag..

[x] Andvänder locktång/plattång varje dag

[ ] Andvänder foundation varje dag

[ ] Andvänder mascara varje dag

[ ] Andvänder kajal varje dag

[ ] Andvänder läppglans varje dag

[ ] Andvänder bodybutter varje dag

[x] Andvänder bodylotion varje dag

[/] Andvänder ansiktsrengöring varje dag

[ ] Andvänder hårinpackning varje dag

[ ] Andvänder hårspray varje dag

jag har..

[x] Tonat håret

[x] Färgat håret

[x] Hårförlägning

[x] Piercat mig

[ ] Tatuerat mig

[x] Tagit hål i öronen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0