Always on my mind.

Detdär om att jag ska ta bort bloggen är jag fortf osäker på, jag har kvar den ett tag t så får vi se vad som händer, kanske bara tar en pause eller nåt.

Igår: Träffade Elina,Felicia,Filippa och Cilla. vi gjorde blablabla, drog sen hem och käkade, träffade sen Elina. Vi drog och träffade Linn en stund, sen så drog jag och Elina t Sebbe där Alex,Bosse och Axel också var. Kollade klart på en film dom kollade på, vi förstörde lite, hehe.. Var där ett tag, drog sen ut och träffade Felicia, träffade lite folk här och där, åkte runt lite. Drog sen hem, duschade och sov.

Idag: Drog t skolan,började halv 11, först var vi i teatern, efter det klassrummet, Slutade halv 12 typ. Drog t ica med Linn och Mickan, sen hem t mig, chillade lite och så, drog sen t ica och de igen. Satt och chilla ute, drog t Shan där Sebbe,Alex,Bosse och Lunkan va. Chillade där. Sen drog jag och Linn hem t henne, åt. Drog tbx t viksjö, chillade hela kvällen, kom hem typ nyss. men byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0