Someday its gonna be okay.

Kollade på skräckfilm i vårat nya så kallade biorum tjockt nice, värsta högtalarna, en stor fett skärm på väggen och projektor. Blev fett läskigt med ljudet, haha. Det som är lite jobbigt bara är att rummet är precis under mitt så det vibrerar i hela golvet och väggarna, får se om jag kommer somna inatt, höhö.

Käkade sen drog jag ut och träffade Elina, vi gick runt lite, träffade Lina,Linn och Vanne, blablabla.

Jag är hemma, såg ett spöke när jag var påväg hem.. För er som inte vet så har jag börjat se och höra spöken fett mycke nu, ni måste inte tro på det, menmen. Glor på tv just nu, PÖSS.

Grymaste Julia sötnos har ritat denhär, sjukt söt ju. (har redigerat den lite på mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0