HELG.

I fredags så sov ju jag hos Julia. Vi var ute med massa folk på kvällen och drog hem till henne vid halv 12 typ. Sen så sov vi i hennes lokal. Vi satt och snacka och massa annat. Sen somnade Julia och sen somna även jag. Igår så vaknade vi och käkade sen frukost. Vi var hos henne och sen vid 2 drog vi till mig. Sen åkte vi till kista med min syrra och mamma. Vi kollade på bio. Såg filmen Fame. Den var bra men handlingen var lite dåligt gjort. Efter det käkade vi sen åkte vi till viksjö och var ute med massa. Gick upp till handlarn med Danne och Jonas. Tog värsta omvägen dit. Sen satt vi och väntade på bussen i mer än en halv timme. Tog bussen till ica och träffade dom andra igen. Drog senare hem till mig. Vi somnade rätt tidigt. Julia har dragit och jag ska fixa mig nu. Nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller år ;D



Fråga inte om mitt ansiktsuttryck x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0