KAAAALLT

Skolan idag var rätt så chill. Ramlade av stolen på matten, så klantig som jag är. Efter skolan så väntade först jag och Vanne på att Jossan och Lina skulle sluta. Sen när dom slutat drog vi till jakan. Var där ett tag. En konstig kille kom fram och började snacka med oss, helt sjukt asså. Sen kom Felicia t. Tog sen bussen till lidl, vet inte varför, haha ! Men iaf , då vare en gubbe som höll på att köra på Lina nästan så vi vart fett irre och kastade ägg på hans bil, haha.. Sen tog vi bussen till viksjö. Vanne drog hem och vi andra var vi viksjöskolan och snackade massa, sen drog Lina och efter det Jossan, Efter en stund så drog jag och Felicia, hon till bussen och jag drog hem. Sen gick jag ut och träffa Lina, så kom Robin, och vi är ju lite sjuka i huvet. Typ garva åt allt. haha . Så kom Danne och Jonas. Sen gick vi till grod och ditt kom Rasmus,Felix och Malin. Sen drog Rasmus,Felix och Malin. Sen efter ett tag drog även jag. Sitter här och har tråkigt. Är ledig imorn så det är skönt !

Rasmus tog lite bilder med min kamera.





Kommentarer
Postat av: alex

:)han danne åker cross va ?

hoppas du har det bra (a)

kram

2009-10-29 @ 16:40:44
URL: http://someoneinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0