Tidsfördriv.

jag har insett att min senaste kyss: var bäst.
jag pratar: väldigt mycket.
jag avskyr när folk: sårar & ljuger.
min bästa vän är:
min första vän heter: finns många.
kärlek är: livets mening.
när jag lagar mat: är jag hungrig?
jag är rädd för: sprutor&mörker
den värsta känslan: är tårar.
den bästa känslan: när jag är lycklig.
jag är bäst på: skratta mycke&prata
jag är sämst på: att va tyst&inte skratta
min mobiltelefon är: rosa&bäst.
när jag vaknar på morgonen: är jag trött.
just nu tänker jag på: massor..

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

haha jo.. Kanske de! :) P*romblemet är bara att jag inte har nån gitarr :D hahha!

2009-11-10 @ 20:59:57
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0