Sjukling.


Jag diggar denhär bilden , haha.

Mår verkligen skit just nu. Jävla spruta asså. Jag har skit ont i armen, så fort jag rör den så gör det ont, den är helt svullen och skit. Hela mitt huvud snurrar så fort jag sitter upp. Jag är sjukt trött även fast jag sovit. Jag fryser som fan. Tror jag har feber men kan inte kolla det för vi har ingen såndär grejemoj, haha. Jag hörde att det var 11 st sjuka och bara 10 st var med på gympan. haha. Men ska kolla på en film nu och bara ta det lungt, smsa så mycket ni kan så blir jag glad :).

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

precis samma sak har hänt mig, är också hemma idag efter skit sprutan jag tog igår... :/

2009-11-17 @ 12:56:33
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: sofiaek

alltså AAAAAAAAAJ va de vore gjort ont pernilla! :o

2009-11-23 @ 09:05:43
URL: http://bbarasofiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0