Its now or never.

Hmm.. Min dag, hur har den vart?. Var den bra eller dålig?. Började med att jag vaknade upp, sjukt trött & seg. Fixade mig, Gick till skolan. Hade svenska där vi kollade på en film. Efter det var det idrott, var inte med på den, hände en sjukt jobbig grej.. Hade lunch två timmar, Jag,Vanne&Jossan drog hem till mig. Käkade & kollade på film. Tillbaka till skolan, hade matte, gjorde diagnos, gick piss. Slutade. Var kvar i skolan lite med Jossan&Vanne. Drog hem, kollade på tv, träffade Therese. Vi snackade en massa om typ allt. Drog hem och käkade, Blabla. Sitter nu här. Vissa stunder var väl bra, men har mått sämst hela dagen typ.. Inte så intressant men skönt att skriva av sig, pusssss..

Mikaela sötnos hälsar till bloggen (:


Favorit i repris.


Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

sötnos :) <3333333

2009-11-05 @ 22:51:57
URL: http://thereseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0