YESTERDAY & TODAY.

Dålig uppdatering, i know, men har inte haft tid. Men iallafall, igår så träffade jag Elin l. Vi drog till ica och var där. Träffade även linn och Vanne en stund. Drog sen hem till mig. Sen drog vi till stan och kollade på bio. Vi såg old dogs. Så jävla skön film ! Sen drog vi hem till mig. Kom hem typ 12 nångång. Hemma hos mig spelade vi kort och chillade mest. Kollade sen på en film och somnade. Vi klev upp vid halv 2. Gjorde inte så mycke, kollade på tv,spelade kort och annat. Sen så följde jag med Elin en bit till bussen vid 15 tiden. Kom nyss till lägenheten. Har ont i huvet, inte kul. Tagit en alvedon och en ipren men hjälper inte ett skit -.- . Jaja, ingenting mer att skriva, BYE.

Typ gammal bild, har bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0