SOOOO COLD.

JULLOV FÖRFAN !! , snacka om skönt ;o . Skolan,teatern,kulkul,klassrummet,fika,betyg. Nådde mina mål rätt så bra när det gäller betygen, då är det bara att satsa ännu högre efter lovet. Efter skolan var jag med Lina och Vanne. Vi drog först till jakan och sen till Vanne. Chillade och så. Drog sen till jakan igen. Sen drog vi hem. Jag drog hem och käkade. Sen träffade jag dom igen. Vi träffade lite andra och så. Sen drog vi till mig och kollade film och chillade. Drog sen därifrån. Påvägen hem blev man nerputtad i snön några antal gånger och sen skulle jag ju självklart ha hämnd på Danne så jag la snö i nacken på han men då så puttar han ner mig i snön igen, håller fast mina händer och lägger snö i hela facet på mig. MYSIGT säger jag bara. Kom hem för en halvtimme sen typ. En bra förstadag på lovet fick jag iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0