HAPPYFACE.

Träffade Sofia, vi träffade Elin och Linn i jakan när vi väntade på bussen till kista. Dom följde med oss ditt, köpte hårfärg till Sofia. Vi käkade där. Sen drog vi till hem igen. Jag färgade Sofias hår och nu har hon brunt igen. Har inte hänt så speciellt mycket idag annars.

Lite annat..
Imorgon ska jag färga mitt hårljusare för det var så många som tycket det också, Ett stort tack till Felicia Molnar som har räddat min nyår. Kommer ha sjukt roligt med henne då ;D . Imorgon ska det även inhandlas julklappar. Nice ! JAG VILL FOTA !!, ska fan ta och göra det så fort jag har tid. Det är så roligt ju. Men det var allt för mig, PUSSHEJ.


Snö förfan  ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0