ÅSIKTER.

Bara några åsikter jag har att dela med mig.
Ämne: Utseende.


* Jag gillar inte att höra/läsa när folk dömer andra för deras utseende eller nåt liknande. Speciellt när dom klagar på hur nån kroppsdel ser ut eller så. Det är bara så grymt onödigt. Okej, jag kan hålla med om att jag också gör det nångång ibland. Men jag överdriver ju inte då. Finns dom som överreagerar så grymt mycket.

* Dom som själva klagar på sitt egna utseende, Okej, ingen är nöjd med allt av sitt utseende, alla är missnöjd med något. Men det är så störrande när andra står där bah. Ååh jag är så ful, ååh bläää. Grattis liksom du ska leva med det resten av ditt liv ;) woho.

Bara lite om vad jag tycker, men alla tycker olika ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: Åhh, vad gullig du är. Tack för dina fina ord. <3

2009-12-17 @ 22:34:04
URL: http://halonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0