About this weekend.

Igår: Orkade inte uppdatera igår så jag gör det nu istället. Igår så åkte jag först till nån utförsälning med syrran,mamma,morbror,morbror,moster,Jenny,kusin,& en till. Hittade en tröja där, blå såklart. Min morbror var så jävla klokren i bilen ditt, han hade min kusin Linus mössa på sig som är liksom 8 månader snart,

jag - haha, varför har du Linus mössa för?
Lars (morbror) - Men jag frös och märket lyser ju i mörkret !
jag & syrran - hahahahha


Det var rooligt :) . Aja, påvägen tbx så käka vi på burger king. Sen åkte vi hem till min morbror Jonas och Jenny. Spelade wii, lekte med kussen. Var där resten av dagen. Drog sen hem och käkade och sen tillbaka och spelade wii. En lugn och härlig dag med säktingar och skratt :)

Idag: Vaknade, Lina kom till mig. Fixade mig lite snabbt sen träffade vi Jossan och åkte sen till jakan. Köpte clips till mitt löshår och annat. Vi kollade även runt lite. Sen så åkte vi till viksjö. Jag och Jossan träffade Sofia och Jossan. Sen drog jag hem. Lyssnar på musik och läser bloggar. Har packat lite, ska snart till daddy. Har fått min systemkamera nu *smile* . Så jag ska försöka fixa en ny design så fort jag kan. Och mer bilder ska det även bli.

Dåliga mobilbilder.



Inte lätt att ta kort på en sötnos som inte kan sitta stil ;)




Kommentarer
Postat av: emilia

thihii, tööta ! :) <3

2009-12-13 @ 20:33:17
URL: http://emilianymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0