ABOUT SUNDAY.

Hmm.. Vad har jag gjort idag? , jo, imorse så drog jag först till kista med Sofia och köpte hårfärg och glass, hehe. Sen drog vi hem till mig och färgade hennes hår. Imellan åt så käkade vi glass och glodde på tv. Det var nice. Nu har Sofia ljust hår men ljusare ska det bli, tror jag ;). Sen så drog Sofia hem. Hon kom tillbaka efter typ en timme med ännu mer hårfärg. Färgade hennes hår igen. Sen så satt vi vid datan och lekte med ljusen. hehe. Sen kom även Felicia m. Vi drog ut och tönta oss i snön. Felicia putta mig så jag ramla så sparka hon snö i hela facet på mig. Men när vi var påväg till mig igen så fick hon sin hämnd. Såg sjukt kul ut. Nu är jag hos papi. Här kommer det bilder !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0